mandag 26. november 2007

Savnet

Dette høres skikkelig teit ut, men jeg savner onsdagsritualet med Brothers & Sisters på TV2. Hvorfor kan de ikke bare pøse ut episodene i stedet for å spare dem til over jul? Savner særlig Sally Fields, som er perfekt som moren vi alle kjenner igjen (tror jeg, da). Vet serien er tidvis innmari amerikansk, men den har det der lille ekstra som gjør at jeg koser meg. Gemalen foretrekker 24 med dokumentarer og nyheter, men jeg må ha et avbrekk innimellom. (Ganske ofte, for å si det som det er.)

Og Forbrydelsen, som jeg fulgte trofast i våres, her det krøllet seg skikkelig til med nå. Etter i hele forrige sesong ha unngått fristelsen med å se episodene på DRs nettsider før de kom på norsk tv, klarte jeg sist torsdag å klikke meg inn på episode 19 og vet nå mer enn det som godt er. Nå er det jo ingen vits i å se 17 og 18 på NRK. Oj, kom nettopp på at DR viser serien på søndager. Det vil si at Forbrydelsens siste episode ligger klar på nettet. Hm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar