søndag 9. desember 2007

16 dager til jul...

Dette er ikke håndverkersituasjonen hjemme hos oss, men Printemps' tolkning av
uttrykket "ulvehunger"...


Og vi har fortsatt ikke noe kjøkken. Forhåpentligvis er alt klar i løpet av den kommende uken. Hvis ikke blir jeg GAL. Å skulle nyte adventstiden går rett og slett ikke med kjøkkenmoduler, matvarer, tallerkener og glass spredt ut over resten av husets rom. Grrrrr. Og jeg som sa til snekkerne at det var best å utsette dette til over jul dersom de ikke ble ferdige i god tid.

Nu vel, mens jeg grr'er og sukker, kan det gjøre godt å tenke tilbake på en liten jobbtur i Paris nylig. Hotellet var ikke under oppussing og jeg hadde faktisk utsikt mot Eiffeltårnet. Og byen er så vakker at det smitter av på dem som er der. Føles det som. Rakk ikke så mye utenom planlagt skjema, men fikk med meg juleutstillingen til varemagasinet Printemps. Se på bildet over og tenk deg at figurene beveger på seg + at det finnes fire eller fem andre utstillingsvinduer som er like fantastiske. Likte dessuten detaljen med å sette opp små podier foran de barnevennlige vinduene slik at små parisere kunne få en ekstra god kikk på dukkene. Noe for Steen & Strøm eller Glasmagasinet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar