torsdag 15. januar 2009

Stille

Fine fyrer til å underholde leieboerne mine etter at de har flyttet over til sprinkelsengen.

Har vært på sykehuset to uker, rett og slett for å være i ro. Det er noen tekniske detaljer rundt tvillingsvangerskap som jeg ikke skal gå inn i detalj på, men enkelt fortalt kan tyngden fremskynde fødselen. Og vi har fortsatt noen uker igjen sammen i tett fellesskap, leieboerne mine og jeg.

Vel. Nå er jeg tilbake. Og det er godt! Skal fortsatt ligge så mye i ro som mulig. Våkner stadig vekk på sofaen med fjernkontrollen i hånden...

Tror jeg vil gi denne perioden merkelappen "Stille før stormen". Teller ned til et ukjent tidspunkt som nærmer seg. Hm.

Skulle gjerne ha brukt litt av denne siste innspurten på å få sydd, ryddet, handlet litt småtterier, men den gang ei. Så hurra for nett og telefon - det gir muligheter for underholdning - sjekk min oppdaterte liste med fine blogger, for eks denne franske lekkerbisken - og shopping. Har bestilt matvarer hjem på døren, uro til å ha over sengen til babyduoen, og en splitter ny tørketrommel de to siste dagene. Så helt tafatt er jeg ikke!

Nå venter jeg A, store og lille M hjem i løpet av den nærmeste timen. Skal ta en ulovlig (?) tur inn på kjøkkenet og slenge sammen litt middag. Tro meg, det blir lettvint nå man er høygravid med tvillinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar