mandag 2. november 2009

- Anna is like... Madonna


En film som jeg føler ROPER til meg "kom og se, kom og se" er The September Issue. Dokumentaren handler om september-utgaven (aha!) av amerikansk Vogue, og er obligatorisk titting for en magasinista som meg selv.

Husker fortsatt gleder over å oppdage gigantutgaven av den amerikanske motebibelen i bladhyllene hos Narvesen, og de mange timene det tok å bla seg forbi forlokkende annonser og reportasjer.

Er ikke like fascinert av den amerikanske Vogue-utgaven lenger (det blir for strømlinjeformet og Park Avenue-perfekt), men muligheten til å ta en kikk inn i den ulitmate magasinredaksjonens verden, er ikke mindre uimotståelig av den grunn.

Nå er DVD-versjonen et lite tastetrykk unna fra å bli min. Imens koser jeg meg med traileren på filmens offisielle nettside.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar