onsdag 24. mars 2010

Midt i blinken

For alle oss som jobber med interiørreportasjer er Unhappy Hipsters midt i blinken - og tidvis hylende morsomt. For hvem har vel ikke tenkt sitt om de alvorlige menneskene som avbildes i reportasjer fra moderne designhjem. Unhappy Hipsters dukket opp rundt årsskiftet, og her kombineres bilder fra magasinet Dwell (som jeg jo liker veldig godt...) med ironisk gravalvorlige bildetekster.

Selv har jeg vel ikke tenkt at huseierne er dypt deprimerte, slik Hipsters-nettsiden tuller med, men heller at de er ganske så ukomfortable med å stå foran kamera. Tror ikke jeg ville sett stort bedre ut!

3 kommentarer:

  1. Unhappy Hipsters er en av mine favoritter også. Jeg fniser meg skakk!

    SvarSlett
  2. Ja! Nå skal jeg ta meg en titt igjen for å trimme lattermusklene... ;-)

    SvarSlett