lørdag 19. juni 2010

Looks are everything!



Tre av veldig mange fine eksempler på produktdesignet

Er jeg den eneste som har det på denne måten? Kan da ikke være sant. Altså: Jeg er beryktet i familien for å velge produkter pga emballasjen snarere enn innholdet. Dette gjelder ikke alle ting, må jeg skynde meg å understreke. Men det hender (ofte) at jeg kjøper noe rett og slett fordi det ser så innmari bra ut.

Slik som Korres: Greske hudpleieprodukter med fantastisk innpakning. Hoppet nesten av glede da jeg fant merket hos Kicks - kjøpte en body lotion hos Sephora i Paris for maange år siden, og har aldri glemt den fantastiske merkelappen på flasken. Nå er den på baderomshyllen once again, og jeg gleder meg over det hver gang huden trenger fuktighet (som blir stadig oftere med årene, men mine tørre legger er en digresjon i denne sammenhengen...)

En annen favoritt - nyoppdaget - er amerikanske Malin+Goetz. Åh - så - fint!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar