fredag 23. juli 2010

Endelig!

Veldig tydelig reklamebilde, og absolutt ikke fra hagen min...

Forrige innlegg var egentlig ment som det siste før ferieinnspurten, men jeg må bare vise hva min fantastiske mann har kjøpt. En kulerund kompostbinge som kan trilles rundt (noe som visstnok gjør komposteringsprosessen raskere). Har ønsket meg en slik i flere år.

Ser ned på den når jeg kikker ut av kjøkkenvinduet: En forholdsvis stor, grønn og altså globeformet plastsak halveis gjemt blant trær og busker. Kan se ut som et romskip, men her er det ingen grønne menn. Gleder meg allerede til å spa ut næringsrik kompost når vi har fylt den med matrester og trillet rundt på den en stund.

3 kommentarer:

  1. UTROLIG!!! SÅNN VIL JEG OGSÅ HA!!! HVOR?
    C

    SvarSlett
  2. Har skummet igjennom bloggen din og må bare kommenterer et innlegg fra 22. mars! Oh la la. så herlig å endelig høre at flere synes kontorrekvisita er tilsvarende en godtebutikk (om jeg tør anta)... Jeg måtte smile da jeg leste det.
    Hilsen "hva er livet uten en fantastisk god penn å skrive med".
    Liker veldig godt de japanske produktene i samme innlegg, der har også jeg funnet flere favoritter :)

    SvarSlett
  3. Hehe. Godt å høre at vi er flere som blir glade over kompostbinger og kontorrekvisita! Skal se om jeg ikke finner ut hvor kulen ble kjøpt inn, fru Polkadot!

    SvarSlett