mandag 27. desember 2010

Julefred...

Jeg er ingen yummy mummy for tiden, men dette er i hvert fall yummy FOR mummy!

Med fire barn pluss ett i magen er det i grunn lite fredfylt over julen. Heldigvis har ikke det vært den store interessen for juletreet, én knust kule er eneste "casualty" så langt.

Vel, en gulrot mens det har ståket og bråket som verst, har vært tanken på noen timers surfing om kvelden - etter at bølingen har falt til ro for natten. Og for noen fantastiske blogger som jeg har funnet og kunnet lese langt bakover i tid! Elsker følelsen av å bli bedre kjent med en blogg på den måten.
A Cup of Jo er jo velkjent for mange, men jeg aldri har sett så nøye på den; til nå vil det si.

En annen ny favoritt er in search of the real Captain kk, skrevet av en australsk arkitekt bosatt i Melbourne. Glimt i øyet, gode lenker og en fin miks av snutter fra privatlivet og morsomme kles- og møbelfunn.

Jeana Sohns blogg har jeg hatt bokmerket i lang tid nå, men plutselig fenget den meg mye mer enn tidligere. Laidback, stilig. Særlig garderobe-besøkene som Jeanna gjør hos venninnene sine er veldig inspirerende. Og litt deprimerende når man er drøyt syv måneder på vei, ser ut som en liten elefant (fint dyr, men ikke noe som jeg ønsker å se ut som) og lever i mjukisbrallor fra HM og laaange t-skjorter og trøyer i bomull.

Nu vel: Teakbollen med røde druer som står ved siden av meg i sofaen er ikke lenger fylt med druer, vannglasset er tomt og jeg tror det er på tide med et avbrekk i surfingen for å besøke kjøkkenet. Der ligger forresten noen panforte-stykker og venter. Nam.

Og etter pausen har jeg nå sittet altfor lenge og lest Lena Corwins blogg + drømt meg bort på Etsy. For eksempel her.

1 kommentar:

  1. hello! thankyou for your kind words.. you've written a great summary of my blog. it's so fun to find out about new blogs & people who read mine :)

    SvarSlett