tirsdag 18. november 2008

Tilbake!



Nesten ett år er gått siden sist gang jeg skrev noe her, og jeg har tenkt til å forsøke meg på bloggen igjen. Det er Leslie som har inspirert meg - takk for det! Selv om jeg har vært fraværende på denne siden, har jeg vært en ivrig leser av blogger. Og jeg liker å tilhøre denne "verdenen" av (stort sett) jenter/damer/hva-vi-nå-enn-kaller-oss som skaper og tenker og føler og lever.

Mye har skjedd siden sist, og livet har roet seg ned betraktelig. For en periode fremover blir det slik. Heldigvis.

Så, hva er nytt? Vel, vi er blitt én til i familien. M kom inn i livene våre denne sensommeren, da vi var så heldige å få adoptere ham. Lykke! A er blitt storebror. Og skal bli det igjen. Rett før adopsjonsreisen fikk vi nemlig vite at det var barn i magen min. Lykke. Og sjokk! Det er nemlig to stykk. Trolig gutter. Nå bare gleder jeg meg. Tenk å være så heldig å bli mamma til så mange barn. Hvis alt går i orden, bank i bordet.

Nå tilbringer jeg dagene med å bake brød, skifte bleier (hadde glemt stanken av Eau de Bæsj på de fem årene som er gått siden A brukte bleier), sy på små prosjekter, leke med M, lese lekser og snakke om livet med A (mange fine tanker i en åtteårings hode). Og, fra om med nå av, å skrive litt om dette livet.

Så får vi se da, om blogg + meg er sant i denne omgangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar