søndag 13. juni 2010

The Hansen Family


- Den så da veldig ut som George Nelsons klassiker, sa min bedre halvdel da jeg viste ham The Hansen Familys skrivebord. Men jeg elsker det likevel! Så Hansen-gjengens produkter for første gang på en messe (Stockholm? Køln?) tidligere i år.

Bordet er sikkert velkjent for mange andre, men med halvannet år i mammapermisjon har jeg jo litt å ta igjen før jeg er helt oppdatert! (Hater å være akterutseilt...)

Jeg har snakket litt med Gela Hansen i forbindelse med noe bildemateriale som jeg trengte i forbindelse med sommerutgaven av Design Interiør (et fantastisk, massivt reisekabinett!). Hyggelig mann som kunne fortelle at alt de produserer, lages på bestilling. Og at noen, et eller annet sted i vårt langstrakte land, har et møbel fra dem. Skulle gjerne visst hvem det er - resten av interiøret må være tilsvarende bra.

Anyway, The Hansen Family har også en super blogg. Må besøkes!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar