lørdag 12. juni 2010

Window shopping!


Var på Schibsted Journalism Awards i går. Ja det ble sent, og vått - men seminaret tidligere på dagen var også knall.

Jeg er generelt lett-inspirert, og foredraget til teknologi-journalist Dan Gillmor var nok til å få meg i gang. Nå skal jeg teste ut Yahoo Pipes, som ut fra det jeg forsto (er ikke teknofrik) skal kunne samkjøre søkene mine mer effektivt. Godt jeg er gift med en som kan rydde opp dersom jeg bare roter det til!

Men, i alle fall, etter Gillmor, dokumentarskaper Erik Gandini, prisvinnere, champagne, litt tørr fisk og interessant bordkavaler, ruslet jeg hjemover på kilehæler. Forbi Tannum.
Og der fant jeg det passende med en aldri så liten pause - det er umulig å gå forbi alle disse flotte møblene. Acapulco-stolen fra Oficina Kreativa er knall!
Og til min store glede fant jeg Röshults' flotte fakkelholdere (som vi omtaler i sommerutgaven av Design Interiør) på plass i vindusutstillingen. Veldig lyst på en av dem. Utfordringen blir å velge farge...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar